Popusti

Svi popusti u Beogradu

Zasto kupovati i placati punu cenu kada zivite u 21. veku i nadomak ruke su vam popusti na skoro sve sto pozelite?
Upravo ovaj mentalitet vlada u nasem narodu jer, zbog teskih uslova u kojima zivimo, ljudi su primorani da stede na svim mogucim poljima.

Revolucija
Pocetkom 2010. godine pocele su se pojavljivati prve web stranice za online grupnu kupovinu. Princip je bio jednostavan – skupi se dovoljno ljudi koji su zainteresovani da kupe odgovarajuci proizvod ili uslugu i onda prodavac moze priustiti sebi prodaju po neverovatno niskim cenama jer su kolicine koje se prodaju velike. Na ovaj nacin profitiraju i prodavci i kupci.

Kako su cene i inflacija u Srbiji rasle i kako je kupovna moc dinara opadala iz godine u godinu, tako su sajtovi za kupovinu postajali sve brojniji i brojniji i poceli su nuditi popuste na sve moguce proizvode i usluge.
Goldendeals.rs je bio jedan od prvih ozbiljnijih igraca na Rumunskom,Grckom,Srpskom i Bugarskom trzistu koja je nudila sirok spektar usluga i proizvoda po snizenim cenama.

Popusti

Popusti

Razvoj novajlija i propast pionira

2 – 3 godine kasnije, naime, 2012-2013. godine, broj ovakvih sajtova narasao je na 50-ak samo u Srbiji, a ljudi su sve vise i vise se navikavali da traze popuste online pred svaku kupovinu. Dolaskom novih firmi na trziste GoldenDeals.rs je istupio iz poslovanja i trziste prepustio ostalim sajtovima.

Pozicioniranje:

Danas, kao i pre nekoliko godina, na srpskom trzistu postoji nekoliko velikih igraca koji dele trziste i koji pokusavaju da se diferenciraju jedni od drugih u cilju gradjenja odgovarajuceg brenda. Treba uzeti u obzir da se ovde radi o popustima tj. o stvarima koje ljudima daju prednost i da brending na ovom polju nije od velike prednosti.

Zapitajte se samo, da li biste radije kupili usisivac koji je snizen 80% na nekoj genericnoj stranici ili taj isti usisivac na snizenju od 60% kod brendiranog i diferenciranog ponudjaca? Naravno da kvalitet usluge jeste jedan od bitnih faktora i predstavlja osnovu za diferenciranje, gradjenje imidza, brendinga i doprinosi lojalnosti ali morate uzeti u obzir da sve te usluge zavise od partnera (frizera, poslasticarnice, restorana koji nudi popust), a ne od web stranice direktno!

Da bi diferenciranje i pozicioniranje doticne stranice bilo uspesno, ponudjaci popusta bi morali biti podvrgnuti stalnim kontrolama, ispunjavanja standarda sto bi ponovo dovelo do rasta troskova poslovanja i sto bi opet kanibaliziralo celokupan princip maksimalne ustede – web stranica ima vece troskove sto znaci da mora da uzme vecu provoziju od ponudjaca popusta (frizerski salon), a ponudjac popusta mora da podigne cenu usluge kako bi mu ostao profit nakon odbitka provizije. Na kraju je kupac na gubitku i time ceo ovaj sistem grupne kupovine pada u vodu.

Branding, Segmenting, Targeting, Positioning? Tesko na ovom poslovnom polju!

Agregatori

Danas na internetu mozete naci i agregatore popusta.

Svi popusti se grupisu na jedno mesto i time potrosacu daju uvid u sve moguce ponude sa svih mogucih stranica.Trenutno su super popusti
jedna od najperspektivnijih stranica koji jednostavno upadaju u oko svojim perfektnim sadrzajem i dizajnom.

 

svi popusti

svi popusti

Nov 25, 2016 | Posted by | Comments Off on Popusti
Premium Wordpress Themes by UFO Themes